lørdag 16. oktober 2010

Bridget Jones kommer!


I løpet av siste dagene jeg har lest en av de beste bøker. Bridget Jones er 32 år gammel kvinne, hun er ugift og hun har masse problemer med seg selv. Hun skriver en dagbok om livet sitt. I løpet av et år hun er var forelsket to ganger med to helt forskelige fyrer. Hun har masse venner og rar folerdre. Bridget prøver slutte røyking og drikking. Selvfølgelig hun klarer ikke det.. på grunn av problemer. Boken er skrevet av Helen Fielding. Det er også film om kjære Bridget. Hovedrollenr spiller Renne Zellweger, Coloin Firth og Hugh Grant. Boken og film er full av kjærlighet. Filmen er veldig romantisk. Jeg synes at boken er spenne, full av godt humor og passer perfekt for kvinner. Veldig romantisk! Ambefaler.

2 kommentarer:

  1. Så morsomt at du liker boka! Jeg har ikke leste den, men jeg liker filmen veldig godt. Bridget er veldig søt og morsom på en irriterende måte!

    SvarSlett
  2. jeg synes at boken er bedre enn filen. Alltid !

    SvarSlett